POLITYKA PRYWATNOŚCI
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem danych osobowych jest Barbara Szlasa, przedsiębiorca prowadząca działalność gospodarczą pod firmą BAMAR Marketing-Wydawnictwo z siedzibą w Warszawie przy ul. Poligonowej 2/37, NIP: 113 014 74 98, REGON:
Jeśli chcesz skontaktować się z nami w związku z przetwarzaniem danych, napisz na w/w adres lub mailowo na adres klinika@klinika.com.pl .
O NAS
Jesteśmy firmą specjalizującą się w działaniach edukacyjnych oraz prowadzeniu wyspecjalizowanego sklepu z asortymentem, skierowanym do branży medycznej. Wydajemy czasopisma „Klinika Pediatryczna”, „Klinika Nowa”, reprinty oraz organizujemy konferencje, szkolenia, webinaria, kierowane do środowiska medycznego.
PRZETWARZANIE DANYCH
Przetwarzamy dane osób, które korzystają z naszych usług, tzn.. dokonują zakupów w prowadzonym przez nas sklepie internetowym, zamawiają prenumeratę naszych czasopism „Klinika Pediatryczna”, „Klinika Nowa” lub biorą udział w organizowanych przez nas wydarzeniach – konferencjach stacjonarnych i online.
Pozyskujemy tylko te dane, które są nam niezbędne do realizacji umowy lub dane, które zostały nam przekazane przez naszych Klientów w drodze dobrowolnej zgody. Są to dane identyfikujące (np. imię i nazwisko lub nazwa firmy), dane kontaktowe (e-mail, numer telefonu, adres) informacje na temat wykonywanego zawodu, NPWZ.
WYKORZYSTYWANIE DANYCH OSOBOWYCH
Przetwarzamy dane osobowe, aby w sposób prawidłowy zrealizować Państwa dyspozycje i wykonać umowę, którą zawarliśmy. Są one niezbędne do wysłania zamówionych czasopism czy zagwarantowania uczestnictwa w organizowanych wydarzeniach.
Oprócz tego wykorzystujemy Państwa dane do marketingu usług własnych – poprzez wysyłkę informatorów, newsletterów, informacji o specjalnych ofertach, promocjach czy nowych wydaniach, które Państwu oferujemy a także wyświetlaniu zindywidualizowanych reklam na stronach internetowych a także przez wysyłkę SMS-ów lub kontakt bezpośredni. Możemy również wykorzystać Państwa dane do działań rozwojowych, poprzez prowadzenie badań rynku oraz badań satysfakcji, realizacji kampanii marketingowych na zlecenie naszych Partnerów – czyli firm, które podpisały z nami odpowiednie umowy o współpracy.
BEZPIECZEŃSTWO DANYCH
Przed rozpoczęciem danego procesu przetwarzania dokonujemy oceny ryzyka dla ochrony danych w tym uwzględniając kontekst przetwarzania danych, ryzyko naruszenia ochrony danych osobowych oraz stosowane środki ochrony danych osobowych. Na podstawie przeprowadzonej oceny ryzyka naruszenia bezpieczeństwa danych osobowych uwzględniając całokształt okoliczności i konteksty przetwarzania danych w konkretnych procesach podejmujemy odpowiednie środki mające zapewnić odpowiednią ochronę danych osobowych prze rozpoczęciem przetwarzania danych osobowych aby zrealizować zasadę privacy by design. W trakcie przetwarzania danych osobowych dokonujemy okresowych przeglądów stosowanych przez nas środków i w razie potrzeby wprowadzamy dodatkowe narzędzia mające służyć ochronie danych osobowych, uwzględniając zarówno ryzyko dla ochrony danych osobowych jak również odpowiednie środki techniczne i organizacyjne.
Wprowadziliśmy dodatkowe narzędzia mające służyć ochronie danych osobowych. Uwzględniliśmy zarówno ryzyko dla ochrony danych osobowych jak również odpowiednie środki techniczne i organizacyjne, aby dane osobowe były niewidoczne w zasobach publicznie dostępnych. Poniżej wskazujemy stosowane przez nas środki techniczne i organizacyjne mające zapewnić najwyższy poziom ochrony przetwarzanych przez nas danych osobowych:
Środki techniczne:
– dostęp do systemu operacyjnego komputerów, w którym przetwarzane są dane osobowe, zabezpieczony jest za pomocą unikalnego hasła użytkownika o odpowiedniej budowie,
– wdrożono systemowe mechanizmy wymuszające okresową zmianę haseł,
– w przypadku dłuższej nieaktywności pracy użytkownika wprowadzono mechanizm
automatycznej blokady dostępu do systemu informatycznego – takie jak np. wygaszacze
ekranów wymuszające ponowne wpisanie hasła
– środki ochrony przed niepowołanym dostępem spoza siedziby firmy – zapora sieciowa
– wdrożono środki ochrony przed szkodliwym oprogramowaniem – aktualizowane
oprogramowanie antywirusowe
– zastosowano macierz dyskową w celu ochrony danych osobowych przed skutkami awarii
pamięci masowej, oraz kopie zapasowe zabezpieczone hasłami dostępnymi w celu
zabezpieczenia przed utratą danych
Środki organizacyjne:
– osoby zatrudnione przy przetwarzaniu danych zostały zaznajomione z przepisami
dotyczącymi ochrony danych osobowych;
– osoby zatrudnione przy przetwarzaniu danych osobowych obowiązane zostały do zachowania
ich w tajemnicy;
– upoważnieni pracownicy przechodzą cykliczne szkolenia wewnętrzne z zakresu ochrony
danych osobowych (co najmniej raz na kwartał)
– zabrania się pozostawiania dokumentów z danymi osobowymi poza zabezpieczonymi
pomieszczeniami, wyrzucania niezniszczonych dokumentów na śmietnik, a wynoszone poza
organizację muszą być zaszyfrowane
– osoby zatrudnione nie mogą kopiować danych na nieautoryzowane zewnętrzne nośniki
danych a wszelkie zewnętrzne nośniki danych są szyfrowane
– wyznaczyliśmy osobę odpowiedzialną za przestrzeganie zasad ochrony danych z którą
możesz się skontaktować w razie pytań lub jeżeli podejrzewasz, że bezpieczeństwo Twoich
danych przetwarzanych przez nas mogło zostać naruszone – w każdej sprawie, w tym
zgłoszenia naruszenia bezpieczeństwa danych osobowych możesz do nas pisać na adres
klinika@klinika.com.pl bądź listownie na adres naszej siedziby
– osoby przez nas zatrudnione są przeszkolone z procedury zgłaszania wszelkich podejrzeń
naruszenia ochrony danych osobowych – w razie podejrzenia naruszenia niezwłocznie
podejmujemy działania mające na celu zidentyfikowanie zagrożenia, zapobieżeniu
negatywnym skutkom naruszenia oraz w razie potrzeby dokonanie odpowiednich
powiadomień organu nadzoru i podmiotów danych i wprowadzeniu dodatkowych środków
bezpieczeństwa aby zminimalizować ryzyko w przyszłości.
ODBIORCY DANYCH OSOBOWYCH
Oprócz upoważnionych pracownikom Administratora, korzystamy z usług podmiotów zewnętrznych, które wspierają nas w prowadzeniu działalności. Powierzamy im wyłącznie na nasze udokumentowane polecenie.
Odbiorcy danych osobowych na zlecenie Administratora:
– dostawcy usług IT,
– banki,
– podmioty świadczące usługi pocztowe i kurierskie,
– podmioty zajmujące się obsługą prawną Administratora,
– osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą pozostające z
Administratorem w stałym stosunku zlecenia.
TWOJE UPRAWNIENIA
Przysługuje Ci prawo żądania:
- dostępu do Twoich danych osobowych, w tym uzyskania kopii Twoich danych (art. 15 RODO lub – jeśli ma to zastosowanie – art. 13 ust. 1 lit. f RODO),
- ich sprostowania (art. 16 RODO),
- usunięcia (art. 17 RODO),
- ograniczenia przetwarzania (art. 18 RODO),
- przeniesienia danych do innego administratora (art. 20 RODO).
A także prawo:
- wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych:
– z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją – wobec przetwarzania dotyczących
Ciebie danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na realizowanych
przez nas prawnie uzasadnionych interesach) (art. 21 ust. 1 RODO);
– jeżeli dane osobowe są przetwarzane na potrzeby marketingu bezpośredniego, w zakresie,
w jakim przetwarzanie jest związane z takim marketingiem bezpośrednim (art. 21 ust. 2
RODO).
Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz skorzystać ze swoich praw. Sprzeciw w odniesieniu do wykorzystywania przez nas plików cookies (o których przeczytasz poniżej) możesz wyrazić zwłaszcza za pomocą odpowiednich ustawień przeglądarki.
Jeśli uznasz, że Twoje dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, możesz złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
PLIKI COOKIES
Nasz Sklep, jak większość witryn internetowych, korzysta z tzw. plików cookies (ciasteczek). Pliki te:
- są zapisywane w pamięci Twojego urządzenia (komputera, telefonu, itd.);
- nie powodują zmian w ustawieniach Twojego urządzenia.
W tym Sklepie ciasteczka wykorzystywane są w celach:
- zapamiętywania Twojej sesji
- statystycznych
- marketingowych
Aby dowiedzieć się, jak zarządzać plikami cookies, w tym jak wyłączyć ich obsługę w Twojej przeglądarce, możesz skorzystać z pliku pomocy Twojej przeglądarki. Z informacjami na ten temat możesz zapoznać się wciskając klawisz F1 w przeglądarce. Ponadto odpowiednie wskazówki znajdziesz na następujących podstronach, w zależności od przeglądarki, której używasz:
Pliki cookies nie będą przetwarzane przez nas dłużej niż 5 lat od ostatniej wizyty w Sklepie.
Korzystając z odpowiednich opcji Twojej przeglądarki, w każdej chwili możesz:
- usunąć pliki cookies,
- blokować wykorzystanie plików cookies w przyszłości.
W takich przypadkach nie będziemy ich już dłużej przetwarzać.
Więcej informacji o plikach cookies znajdziesz w Wikipedii.